Dotaz k elektronizaci spisové služby

Pracuji na několika projektech implementací nové spisové služby a neustále se hádám s vedením, máme rozpor co podepisovat. Samozřejmě už se mi podařilo je přesvědčit, že každý dokument musí být elektronický, ale hádáme se o tom, že dokud dokument neodchází, tak nemusí být elektronicky podepsán, protože přece stačí, že jsem ho vytvořil ve spisové služby, který je jako viz. a má všechny údaje a vidět, že jsem ho vytvořil a uzavřel, tak ho nemusím podepisovat, když ho odesílám. To je jedna věc a druhá věc, spisová služba je pořád vnímána jako evidenční systém přijaté a odeslané pošty. To, co se děje s tím dokumentem, já mohu mít po emailu nebo v nějakým interním systému nějaké schvalování, smlouva bude mít 50 verzí, a to přece nemusí být ve spisové službě, já tam dám až ten finální dokument, podepsaný a co se s tím dělo, to nikoho nezajímá.

Vyžádat vzor mohou pouze předplatitelé. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.

Dotazy v poradně mohou pokládat pouze předplatitelé. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.