Dotaz k elektronizaci spisové služby

Pracuji na několika projektech implementací nové spisové služby a neustále se hádám s vedením, máme rozpor co podepisovat. Samozřejmě už se mi podařilo je přesvědčit, že každý dokument musí být elektronický, ale hádáme se o tom, že dokud dokument neodchází, tak nemusí být elektronicky podepsán, protože přece stačí, že jsem ho vytvořil ve spisové služby, který je jako viz. a má všechny údaje a vidět, že jsem ho vytvořil a uzavřel, tak ho nemusím podepisovat, když ho odesílám. To je jedna věc a druhá věc, spisová služba je pořád vnímána jako evidenční systém přijaté a odeslané pošty. To, co se děje s tím dokumentem, já mohu mít po emailu nebo v nějakým interním systému nějaké schvalování, smlouva bude mít 50 verzí, a to přece nemusí být ve spisové službě, já tam dám až ten finální dokument, podepsaný a co se s tím dělo, to nikoho nezajímá.

Tento obsah je určen pouze pro předplatitele. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.

Vyžádat vzor mohou pouze předplatitelé. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.

Dotazy v poradně mohou pokládat pouze předplatitelé. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.