Od 1. dubna funguje nová Digitální a informační agentura

Od 1. dubna 2023 funguje nová Digitální a informační agentura (DIA), která má na starosti digitalizace veřejné správy. Vznikla za účelem posílení a sjednocení transformace veřejné správy. Její hlavním úkolem je zlepšit poskytované služby občanům, umožnit strategické financování a zlepšení digitální úrovně České republiky v rámci Evropy.

Agentura DIA nově přebírá správu datových schránek, Portál občana, kontaktní místo Czech POINT, základní registry a další agendy eGovernmentu, které doposud zpravovalo Ministerstvo vnitra. Další informace jsou k dohledání na stránkách Digitální a informační agentury, nebo Ministerstva vnitra.

Vyžádat vzor mohou pouze předplatitelé. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.

Dotazy v poradně mohou pokládat pouze předplatitelé. Pokud už předplatitelem jste, prosíme, přihlaste se.