Pilotní projekt Daňového echa v únoru měl skvělé výsledky, takže se Finanční správa ČR rozhodla akci zopakovat. Projekt spočívá v jiném způsobu oslovení daňových poplatníků – v tomto případě jde o osobní upozornění formou dopisu. Mají pak možnost napravit chyby v daňových přiznáních bez hrozících kontrol a sankcí.
Obvykle FS ČR posílá upozornění pomocí datových schránek. Nyní odešla asi třetina upozornění pomocí České pošty. Celkem byly v obou etapách osloveny 4 000 poplatníků, což vedlo k odevzdání 3000 dodatečných daňových přiznání a přírůstku přes 50 milionů do státní kasy. Úspěšnost první etapy byla 62 %, u druhé až 74 %. V porovnání se stejnými projekty v zahraničí má Česko výrazně vyšší úspěšnost.
Do budoucna by díky těmto úspěchům měl být systém podobného oslovování občanů rozšířen i na další oblasti. V průběhu několika let by se dokonce osobní dopisy měly stát standardním komunikačním nástrojem se státem.
 
					